Saturday, January 15, 2011

La Tahzan........................

La Tahzan Sharifah Shafiah dunia ni sememangnya tak layak untuk ditangisi......

La Tahzan Sharifah Shafiah masih banyak nikmati yang ada pada diri kau....Tidakkah kau tahu bersyukur?
.........dan jika kamu menghitung-hitung nikmat Allah,nescaya kamu tidak akan mampu menghitungnya.........<>

La Tahzan Sharifah Shafiah pilihan Allah adalah Pilihan Terbaik................

Kenapa aku perlu rasa begini? Terlalu lemah dan tidak berdaya........Mudah berputus asa dengan rahmat Allah......Mungkin sebab aku terlalu berfikir mengenai masa depan aku........Aku tidak berdaya lagi Ya Allah....Mahu saja aku mengalah ..........Malah aku telah pun mengalah.....Kembalikan motivasi aku Ya Allah....Pimpinlah daku ke jalan Kau redhai.....Sekiranya ini kifarah kepada dosa-dosaku aku redha..........Apa yang harus aku lakukan Ya Allah ? Kau tunjukkan lah aku jalannya agar aku tidak merasa keseorangan mengharungi dunia yang penuh pacaroba ini............

Tadi aku sempat menjenguk ke Laman Web Dr Asri....Terbaca postnya Mencari Penawar Duka,Pengubat Sengsara........Terkedu aku seketika apabila aku membaca entry.....antara penghalang rahmat Allah kepada diriku adalah dosa-dosaku. Ya dosa-dosa ku terlalu banyak seumpama butir-butir pasir di pantai...........Aku terlupa untuk beristighfar kepadaNya mengenai dosa-dosaku.........Mungkinkah Dia nerindui tangisan keinsafan di malam hari lalu menghadiahkan ujian ini. Ujian yang terlalu kecil jika dibandingkan nabi dan para rasul terdahulu.


Ya Allah ampunkan daku dan anugerahkan daku rahmatMu............

No comments:

Post a Comment