Friday, April 2, 2010

Wah dpt award

Dimulakan dengan Bismillahirahmanirahim dengan nama Allah yang Maha Pengasih dan Peyayang jutaan terima kasih kepada kak lin kerana memberi award ni kepada saya walaupun blog saya ni tak la sehebat tuan punya blog yang beri award. Dah lama tak tulih entry...Kalau tulih pun bukan ada yang nak baca...huhuhu..so baik duduk diam2....hehehehe......Dgn award ni terbubat rindu saya kepada kak lin ngan rakan2....Bukan apa kekadang dengan kesibukkan masing2 kita terlupa masih ada yang mengingati kita...To you kak lin you are special to me as you alwayz be there in my hard time....tq kak lin...kirim salam kepada kak lilis n rakan2 usrah yang lain...saya betul2 rindu nak balik Penang...tapi apakan daya peluang pekerjaan belum terbuka....Back to this award kalau dapat award ni kena bagi kepada 15 blogger yang lain...Malangnya saya tak tahu nak bagi kat sapa...Kesunyian rupanya aku ni...Yela baru berjinak2 ngan dunia blog ni so memang takde rakan2 blog yang rapat pun...so I kept to myself only ya.....N about me...
1) Cheerful and forgetful .....terlalu ceria sampai kadang2 org ingat saya pak lawak....pelupa tu selalu ....barang selalu lupa letak mana....
2 ) manja....ramai yang tak tahu saya ni manja orgnya
3 ) sensitif.....tapi insyaallah tak berlebihan....takleh tgk cerita2 sedey nanti ngangis...sob2....
4) hmmm apa lagi susah la nak explain ttg diri sendiri ttg org lain senang la so itu ja kot.....

2 comments:

  1. Salam ukhuwah fillah ukhti,
    sedihnya bc entry shafiah.. T__T
    mgkin Allah sukakan doa dari Shafiah, jadi teruskan memohon dan berdoa pd-Nya.
    insyaAllah... pasti ada rezeki tak lama lagi.
    ujian utk umat skrg selalu tidaklah terlalu lama spt umat2 terdahulu..
    Ingat kan ayat ni "Laaukallifullahunafsan illa wus'aha..."
    kita masih beruntung lagi.. masih dpt hidup & beribadat dlm keadaan selesa dan aman jika dibandingkan dgn saudara kita yg dizalimi spt Palestin, Chenya, selatan Thai dan sbgnya..

    Dan utk pkongsian dlm blog ni, sbnrnya mudah juga nk dpt ramai shbt..
    tapi kena rajin ziarah & follow blog dan bagi komen pada entry mrk.
    insyaAllah...mrk pasti akan follow shafiah dan ziarah blog shafiah semula...
    Shafiah blm ada follower gadget lagi..
    Nnti k.lin send email mcmana nk add gadget...
    K.lin send kt hotmail shafiah ye...

    ReplyDelete
  2. dah add dah gagdet follow kat bawah tu...xde lagi yek...ingatkan dah ada jahil rupanya aku ni....hehe

    ReplyDelete